sâmbătă, 22 octombrie 2011

Singurul lucru..

O zi sumbra de toamna.Urasc toamna! Cata tristete,cate frunze trecute in nefiinta,cat pustiu in jurul meu.Doar ploaia te mai face sa zambesti printre atatea mormane de nimic.Ea e singura care poate masca lacrimile.E o masca perfecta.Mi se potriveste de minune.
As vrea sa rapesc fiecare clipa din ploaie si sa o arunc undeva in mine,undeva unde nimeni sa n-o gaseasca,undeva unde exista macar o farama de optimism.Clipa defineste paradoxul.Paradoxul ma defineste pe mine.Eu definesc mii de lucruri,insa ele nu ma pot defini .
Nu am nici sentimentul trecutului,viitorul mi se pare un act mult prea dur,iar prezentul tinde spre poezie.Trecutul e cel mai impulsiv factor al umanitatii.Marile victorii,marile momente,marile suferinte sunt creatia lui.O creatie haotica aruncata in istorie.
De ce am impresia ca traiesc in banalitate?Da-mi un motiv de care sa ma leg,pentru a-ti arata ca nu e asa cum crezi tu.Da mana,inchide ochii si gandeste-te la detalii.Stiu,atitudinea mea te enerveaza.Si nu faci nimic?Ba da,ma critici.Ma tem ca o sa devina o pasiune pentru tine.De fapt,nici nu cred ca-mi pasa.
Singurul lucru de care imi pasa esti tu,pentru ca rasari din inspiratie.Te ridici,te-ascunzi,ma cauti..si esti singura care ma gaseste.Nu pleca tocmai acum cand toamna incearca sa ma invinga!
Esti singurul lucru care...

6 comentarii:

  1. Nu pleca tocmai acum cand toamna incearca sa ma invinga!
    Damn!imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate una dintre cele mai reusite postari! :)
    Ai reusit si de data asta sa starnesti sentimente ciudate in sufletul meu..de ce? Chiar nu stiu..insa modul tau de`a scrie scoate in evidenta latura ta sensibila si ar fi bine daca ai exterioriza`o mai mult..parerea mea..;)

    RăspundețiȘtergere
  3. eh.inca n-a gasit nimeni formula pentru a descoperi si exterioriza latura aia

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Clipa defineste paradoxul.Paradoxul ma defineste pe mine.Eu definesc mii de lucruri,insa ele nu ma pot defini.' Chiar tu ai facut un paradox aici.De ce te incurci in cuvinte? In primul rand, paradoxul este o absurditate, o parere ce contravine parerii generale; clipa nu defineste paradoxul. Cred ca te referi la ratari, decizii proaste, s.a. In orice caz, te exprimi prolix. Faptul ca te iti asezi in mod haotic ideile in text nu dau intregii compozitii o nuanta fina de vulgar, pe care presupun ca vrei s-o transmiti.Dimpotriva,textul nu are logica din punct de vedere al structurii si mai al ales al exprimarii.
    'Nu am nici sentimentul trecutului,viitorul mi se pare un act mult prea dur,iar prezentul tinde spre poezie.' Cu ce sa incep? Fraza imi pare,ptr. inceput, mult prea 'poetica'.Imi suna f.cunoscut citatul, partea cu'un act prea dur' cel putin pot sa spun ca ai retinut-o de undeva si ai introdus-o in propriul text. Iar in legatura cu faptul ca nu ai 'sentimentul trecutului' nici nu stiu ce-as mai putea spune. Bineinteles ca ai il ai, de aceea te si legi mereu de trecut si incerci sa te convingi pe tine insuti ca te-ai detasat sentimental.
    'Trecutul e cel mai impulsiv factor al umanitatii.Marile victorii,marile momente,marile suferinte sunt creatia lui.' Nu trecutul e un factor. Oamenii scriu istoria pe baza impusurilor, trecutul reprezentand astfel creatia acestora(a oamenilor).
    Te rog, ia toate observatiile acestea ca pe o critica,una constructiva.Nu ma enerveaza atitudinea pe care o abordezi fata de propria viata, ci ma intristeaza. Te legi mereu de trecut,spui ca ti-e indiferent, cand de fapt doar asta ti-a mai ramas, sa te convingi ca nu-ti pasa.Chiar tu ai zis,traiesti in banalitate. Lucrul asta reiese clar din ce-ai scris, daca citesti printre randuri. Toti cei care au spus ca textul este fara cusur stiu cu atat mai putin sa inteleaga un text si sa-l interpreteze. Compozitia in sine e atragatoare, insa numai ptr. cei care se-mbata in cuvinte. Cel mai mult mi-a placut sfarstitul. Mereu ai incheiat cu puncte de suspensie, lasand finalul deschis interpretarilor.Te-ai pricepe la scris nuvele fantastice.
    Nu am mai vorbit de mult timp. Sunt cu ochii pe tine, totusi, Vlad. Nu deveni prozaic. Ai fost singurul lucru care..

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,asa e.Doar ca am scris intentionat asa.Majoritatea cuvintelor au un sens figurat,haotic.Pur si simplu am vrut sa ma joc cu cuvintele.Insa esenta ai descoperit-o,ai inteles in mare parte.Stiu,la prima vedere pare fara sens,prost exprimat si lipsit de logica,insa cand am scris am dat unor cuvinte sensuri figurate,gandandu-ma de fapt la altceva.Inca o data trebuie sa remarc ca esti singura care reuseste sa inteleaga ceea ce vreau sa spun cu adevarat.Si as mai zice si altceva,dar in ultima vreme cam multi imi viziteaza blogul..

    RăspundețiȘtergere