duminică, 16 ianuarie 2011

Un eu imaginar

E actrita.O cheama Maya.E minunata.E super frumoasa.Unii pun la indoiala asta.Dar ce-mi pasa mie de ce cred unii?Mie imi pasa numai de ce cred eu.
E naiva,e jucausa uneori,e foarte enigmatica.Isi joaca foarte bine rolurile.Mai mereu ea e personajul negativ.Cum se intampla mai de fiecare data,lumea nu agreeaza personajul negativ.Ea e o exeptie.Cand e pe scena toti o admira,toti plang cand nu mai e,toti..o adora.In afara scenei e trista,chiar daca nu arata asta.Unii spun ca asa merita.Mda,iarasi 'unii'.Uneori le dau dreptate doar prin cuvant,insa in sinea mea cred altceva.Poate gresesc.Poate ei au dreptate.Nu-mi pasa,nu-mi pasa si iar nu-mi pasa.Indiferent cum ar fi,indiferent ce rau mi-ar face,"eu" o..iubesc.
Se plimba prin ploaie.E singura.E noapte.Tot ce se poate zari,e..o lacrima ce curge incet pe obrazul ei fin.Plange..Ochii ei mici sunt inecati in lacrimi amare.Ce frumoasa e cand plange.Probabil se gandeste la numeroasele greseli pe care le-a facut.Le regreta.Sunt convins.Stiu de ce le-a facut.Si nu spun asta doar ca sa o impresionez ,chiar stiu.
Nu mai cred in nimic.Minuni nu exista.Niciodata nu am crezut in asta.Dumnezeu?Dumnezeu demult m-a uitat.Sau poate m-a lasat sa ma lupt singur cu toti.NU voi face asta.Voi astepta..si voi continua sa..scriu.
Ploaia e din ce in ce mai apasatoare.Se plimba in continuare.Vantul ii arunca parul ei fin in toate directiile.Ar vrea sa stie ca cineva o iubeste,ar vrea sa stie ca nu e singura.
Ploaie se opreste brusc.E liniste cumplita.Ea e panicata.Deodata se aude un ecou disperat"Mayaa,te iubeesc,te iubesc,te iubeeesc"Ea se uita in jur.Nu observa pe nimeni.Cine sa fi fost cel care a strigat?Probabil cineva care nu se va arata niciodata,cineva care o va iubi in tacere,cineva caree..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu