vineri, 30 noiembrie 2012

Ceva magic

  Am vazut-o in oglinda cum plangea.Era asa frumoasa.Lacrimile ii inundau parca tot corpul.Ii adoram genele.Cand le apropia si isi inchidea ochii, in jur se facea o mare de lacrimi.Starea ei ma coplesea.Nu puteam sa ma duc sa o intreb de ce plange.Ar fi fost urat din partea mea.I-as fi stricat momentul.Ma multumeam doar sa o privesc.Sa-i privesc ochii care parca nu mai erau ochi.Erau orice altceva numai ochi nu.Ochii si i-a pierdut in mare.In marea de lacrimi.Acum ea vedea cu sufletul.O,cata magie..Sa-i privesc buzele sangerande.A adunat atata frustrare incat pur si simplu si-a sfasiat buzele.Sangele acela nu era obisnuit.Nu am vazut in viata mea un sange asa de rosu.Poate ca toata magia si esenta ei erau concentrate in acel sange,asta poate il facea atat de rosu.Dar,vai..asta ce inseamna?Inseamna ca ii curge magie prin vene?Mie imi curge mare prin vene..Poate de asta marea e asa magica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu